DOWNLOAD CITY
شهر دانلود
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

  لایو والپیپر مرد عنکبوتی Spider-Man Ultimate Unlock بصورت سه بعدی و بسیار شیک و با کیفیت که مخصوص گوشی های تحت سیستم عامل اندروید منتشر شده است که در سایت یک موبایل آماده دانلود می باشد


http://www.dl.yekmobile.com/2013/3/bahman/69/unnamed.jpg
 



ادامه مطلب ...

  والپیپر Forest Alive Video Wallpapers+ یکی از لایو والپیپرهای زیبای اندروید است که به صورت یک ویدیو بر روی هوم اسکرین شما اجرا میشود که تصاویری از جنگلهای زیبا را نشان میدهد.

والپیپر اندروید Forest Alive Video Wallpapers+



ادامه مطلب ...

  لایو والپیپر Waterfall Video Wallpapers + یک تصویر بسیاز یبا به صورات ویدیو در هوم اسکرین گوشی اندروید شما ایجاد میکند که صحنه هایی زیبا از آب را به نمایش میگذارد.


والپیپر زنده آب Waterfall Video Wallpapers + _ والپیپر اندروید
 



ادامه مطلب ...

  Holiday Lights Live Wallpaper والپیپر متحرک برای دیوایس های اندروید است. این والپیپر زیبا یک خانه بسیار زیبا را در یک شیب زمستانی در کریسمس نشان میدهد که شما میتوانید با نمایش آن در هوم اسکرین گوشی خود جذابیت گوشی را دو چندان کنید.


لایو والپیپر هالیدی اندروید Holiday Lights Live Wallpaper
 



ادامه مطلب ...

  اگر به دنبال یک لایو والپیپر رنگارنگ هستید ما لایو والپیپر Wave  را به شما معرفی میکنیم. این لایو والپیپر محترک است و بسیار زیبا میباشد. شما میتوانید آن را در صفحه نمایش خود قرار دهید


لایو والپیپر زیبای Wave برای اندروید
 



ادامه مطلب ...

 دانلود تصاویر پس زمینه زنده و زیبای Iron Man 3 Live Wallpaper قهرمان افسانه مرد آهنی که برای سیستم عامل اندروید در سال 2013 به بازار ارائه شده است و شما می توانید به رایگان آن را از سایت یک موبایل تهیه نماید.

 
ویژگی ها Iron Man 3 Live Wallpaper :
; مشاهده بخش ابزارک دستگاه خود را به کشیدن و رها کردن
; نمایش آب و هوای محلی با استفاده از فارنهایت یا سلسیوس
; تزئین روی صفحه نمایش خود را با 3 مرد آهن برچسب ویدجت های مختلف
 
Iron Man 3 Live Wallpaper



ادامه مطلب ...

  لایو والپیپر استاکر گربه مخصوص گوشی های اندروید که در این لایو والپیپر یک گربه سیاه رنگ کوچولو به نام stalker از کنار و گوشه گوشی شما بالا و پایین می رود و چشمانش باز بسته می شود و برق می زند.

هم اکنون لایو والپیپر اندروید Stalker Cat Live Wallpaper را از سایت یک موبایل دانلود کنید یک تصویر زنده شیک و سبک و زیبا با دو لینک مستقیم مانند همیشه.
لایووالپیپر گربه استاکر Stalker Cat Live Wallpaper
 



ادامه مطلب ...

  دانلود لایو والپیپر هواپیما Aircraft Pro Live Wallpapers v1.0 که بسیار شیک و جذاب می باشد.این لایو والپیپر در گوشی های اندرویدی بسیار زیبا می باشد که دارای ترکیب رنگبندی متفاوت و گرافیک اچ دی می باشد.

هواپیما بر فراز شهرهای توکیو, شانگهای,پاریس,ونکور و سیدنی پرواز میکنید که غروب و طلوع آفتاب های زیبایی را به نمایش میگذارد.
دارای تنظیمات کم و زیاد کردن سرعت حرکت لایووالپیپر و سه نوع هواپیما و گرافیک فوق العاده اچ دی و دو تم کاملا متفاوت از ویژگی های این Live Wallpaper آندروید بوده که برروی انواع گوشی ها و تبلت های اندرویدی قابل نصب است.
 
لایو والپیپر هواپیما در آسمان Aircraft Pro Live Wallpapers
 

 



ادامه مطلب ...
صفحه قبل 1 صفحه بعد
پيوندها